| Pokédex de... qualquer coisa. | |
|
+81Rowt ,Thanks nLilith BestMew cbm Gaudério Newtao ゥL ||ゥM 4| matubiel Time Waltz Caracaca Blake 182 Nagato Sinnoh Isr Charge gbsfrts Löwen Kurosaki Lucas Surffin_Nst4 Riolu master Swam Ruan Kyouzakii~ Davi Lholhoty FelipeSJ dodoevit pokeboris Milmil MEMEMASTER420 Tifous AkiraGold FrostFire Mikh Gehrman Contonee-11 Sky Warrior 96 ~Matt.! BurningIce okuraio -Klash- Solo Typlo Guilhermin_cloro_fila whoispaulo Pati_ps marcos-zx Heitor S. Micro Jpeg ferolimaster Platinum_2000 Kurosaki Mud Dewloren Blizzard knight ale58 Sheen Werty Moltres gbrielshi Utakata Matsui ~Luxy ash araujo Bakujirou Fredgrotle Caio. _vihhroxx Eros Monferno master Lux. pietrosaggioro ~LL nikinini123 Yoshihime Felipe11 GP Hacknoir #Tabs Lukinha$ Yukimaru Connoisseur Haato - Heart Dark_Absol Lolzer 85 participantes |
|
Autor | Mensagem |
---|
-Klash- Membro
Frase pessoal : Leiam a Schialar ç.ç
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Seg 28 Fev 2011 - 15:51 | |
| No.045 Klash
Estagiário Pokemon
NORMAL GELO
HT 5'00 " WT £ 87,5.
É constantemente saltar para manter o seu bombeamento do coração. Corre-se com elegância e é dito que representam as montanhas. ________________ lPokémon OverWorldl
lBest Carinha EVERlBest Pocé EVERlMelhor Fanfic que já lilEscritóriolFanficl Sign: eu :3 Icon: QM
| |
|
| |
okuraio News Editor
Frase pessoal : Draco Dormiens Nunquam Titillandus
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Seg 28 Fev 2011 - 16:26 | |
| No.004 Okuraio
Snake Pokemon
ELECTRIC
HT 0′03″ WT 3.1 lbs.
Its voice is similar to a human's but it is impossible to understand. It only appears where there is no conflict. People don't see it much now. | |
|
| |
BurningIce Membro
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Qui 17 Mar 2011 - 8:59 | |
| No.704 Eduardo
Ninja Pokemon
GHOST POISON
HT 4′09″ WT 68.4 lbs.
It is popular among people of Hoenn to compare their Eduardo's sharp fangs. In order to restrain its excess power it is always sleeping in the meadows.
Meu nome é Eduardo e eu sou um ninja o_O | |
|
| |
~Matt.! Membro
Frase pessoal : Se a vida te dá limões...duvide da limonada
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Qui 17 Mar 2011 - 11:55 | |
| No. 789 ~Matt.!
Dog Pokémon (RI MUITO, EU NUN SO CACHORRO NAUMMM xD)
Psychic / Electric
HT 6′00″ WT 108.8 lbs.
It can manipulate its powerful psychic abilities to freely lift up an Indian elephant. It will explode with very little stimulus so it will even help scholars at work.
xD | |
|
| |
Sky Warrior 96 Membro
Frase pessoal : My life is a loop
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Qui 17 Mar 2011 - 18:33 | |
| No.572 sky warrior 96 Happiness Pokemon
GROUND ROCK
HT 8′02″ WT 170.1 lbs.
It is popular among Team Rocket to compare their sky warrior 96's sharp horns. One day maniacs woke up and had become sky warrior 96.
________________ Trainer Card:- Spoiler:
OS F0DAS do CHAT - Spoiler:
| |
|
| |
Contonee-11 Membro
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Sáb 14 maio 2011 - 16:23 | |
| No.643 Sewaddle Alpaca pokemon Normal\Fire
E forte o suficente para simplesmente levantar adultos. Tenha cuidado se voce encontrar Sewaddle. Ele vai atacar com seu chifre.
Achei legal, sou uma alpaca com um chifre!! | |
|
| |
Gehrman Fanfic Mod
Frase pessoal : NÃO TEM MEDCO
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Sáb 14 maio 2011 - 16:30 | |
| No.763 Weegeeservog Snake Pokemon
ROCK POISON
HT 6′07″ WT 133.7 lbs.
It lived in the jungle approximately 4 hundred million years ago. Legend says that a cave is created when Weegeeservog sings.
| |
|
| |
Mikh Membro
Frase pessoal : You stopped being you.
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Sáb 14 maio 2011 - 16:34 | |
| No.497 Mikhaelsan
Stag Beetle Pokemon
WATER BUG
HT 0′07″ WT 4.7 lbs.
Water currents gush from its large mouth that will send an Indian elephant flying 50 meters. It will bravely face an opponent even larger than itself. -- Claro, da minha boca sairá um elefante de 50 metros voador. Faz sentido. | |
|
| |
FrostFire Membro
Frase pessoal : Férias Ótimas
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Sáb 14 maio 2011 - 16:55 | |
| No.753 Felipe Pikeno
Cow Pokemon
FIGHTING
HT 8′01″ WT 177.6 lbs.
It has much physical strength so it is very popular as a pet. It lurks in dark places patiently waiting for prey to approach.
¬¬, mentira pois nao consigo fazer uma flexao (e nao estou brincando ¬¬) Mas que eu sou sombrio e fico esperando minha ''presa'' aparecer e verdade (adoro assustar as pessoas XD) | |
|
| |
AkiraGold Membro
Frase pessoal : Voltei :3
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Dom 15 maio 2011 - 12:45 | |
| No.556 AkiraGold
Palm Tree Pokémon
GRASS
HT 4'02" WT 59.1 lbs.
When it's in a good mood it will sing in a beautiful voice, but it is very irritating when mad. It can circle the Earth within 17 hours. ________________ Lucieetehgamarh <3
| |
|
| |
Tifous Membro
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Dom 15 maio 2011 - 12:59 | |
| KKK , mto legal esse site . - Citação :
- No.776 Tifous
Turtle Pokemon
DARK ROCK
HT 7′08″ WT 175.9 lbs.
Its charming appearance is popular among Trainers. It can understand human speech but no one knows why. ________________ Olha só , o Convidado está vendo meu post ! | |
|
| |
MEMEMASTER420 Membro
Frase pessoal : Aqui estou eu na toca do Rayquaza
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Qui 19 maio 2011 - 17:59 | |
| No.969 LeoB
Transport Pokemon
DARK FIGHTING
HT 8′02″ WT 200.0 lbs.
After standing on its hind legs it acquired high intelligence. When it senses danger it threatens the enemy with its horn.
*-* ________________ | |
|
| |
Milmil Membro
Frase pessoal : Pokémon OR/AS? E lá vamos nós...
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Qui 19 maio 2011 - 19:25 | |
| No.743 Milmil
Rabbit Pokemon
FIGHTING
HT 1′08″ WT 19.5 lbs.
It was sealed into the computer world after releasing a strong light. It is extremely mysterious so it's essential to treat it with care.
Nossa... que coisa mais medíocre!
Sou um coelho lutador que fica selado na web depois de uma forte luz me liberar. Sou misterioso e todos tem de ter um certo cuidado ao falar comigo XP
Tradução porca, mas serve!
Bonus Round:
No.798 Periquito
Sheep Pokemon
FIRE
HT 14′00″ WT 441.6 lbs.
Legend says that a dark place is created when Periquito jumps. It only appears where there is no conflict. People don't see it much now.
É... um periquito é uma ovelha de fogo --" ________________ Clique no button para ir ao meu ginásio. será que você conseguirá me derrotar? Convidado, visite meus tópicos e veja o que eu estou fazendo de legal no fórum:
- [Diário de Bordo aleatório] Final Fantasy: The 4 Heroes of Light
Minhas desventuras no mundo mágico do Spin-Off de Final Fantasy
| |
|
| |
pokeboris Membro
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Seg 23 maio 2011 - 11:33 | |
| Tenho várias: No.545 pokeboris(meu nick do fórum) Ninja Pokemon DRAGON HT 9′11″ WT 227.7 lbs. It only appears where there is no conflict. People don't see it much now. It lives in the lake and catches food with its sharp horn. Caramba tenho chifre No.503 mrboris(meu nick padrão, costumo dar uma alterada como em pokeboris) Horse Pokemon GHOST HT 12′03″ WT 360.2 lbs. After being exposed to X-rays from the moon leaves turned into mrboris. Its charming appearance is popular among scholars. Maluco... Agora alguns bônus: No.505 Pikachu(queria ver se aparecia a descrição do próprio) Long Leg Pokemon ELECTRIC FIRE HT 15′01″ WT 532.7 lbs. It gets mad 13 hours a day. It likes Mudkips but no one knows why. Não sabia que pikachu gostava de Mudkips... No.509 Ash Trainee Pokemon ICE FLYING HT 5′11″ WT 94.8 lbs. Ash's long tail can seem a bit strange. There are some specimens of Ash that have lived for 900 years. É claro. Os humanos já existiam 900 anos atrás... Também fiz outros, mas não vou colocar aqui. pokedexboris ________________ Minha equipe, ajude ela a crescer:
Última edição por pokeboris em Seg 23 maio 2011 - 11:35, editado 1 vez(es) (Motivo da edição : Ficou um monte de espaço abaixo que aumentava o post...) | |
|
| |
dodoevit Membro
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. Ter 24 maio 2011 - 18:34 | |
| No.526 dodoevit
Monkey Pokemon
FIGHTING GRASS
HT 8′04″ WT 171.7 lbs.
It has much physical strength so it will even help people of Kanto at work. It will explode with very little stimulus but no one knows why. | |
|
| |
Conteúdo patrocinado
| Assunto: Re: Pokédex de... qualquer coisa. | |
| |
|
| |
| Pokédex de... qualquer coisa. | |
|